خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 14:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عزیزی خبر داد

پیگیری جهت پروژه لوله گذاری رودخانه جره شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: از روند اقدامات لوله گذاری در رودخانه جره کوهمره سرخی بازدید به عمل آمد و بر تسریع در انجام این روژه تاکید شد.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از روند اقدامات سازمان آب منطقه ای در رودخانه جره کوهمره سرخی داشتم و بر تسریع پروژه لوله گذاری رودخانه جره تاکید شد.



وی افزود: در این بازدید آقای بدری رییس سازمان آب منطقه‌ای استان فارس، بهروزی مدیر عامل آبفای شیراز و جمعی از مسئولان و اهالی منطقه حضور داشتندکه آخرین اقدامات مربوط به لوله گذاری در رودخانه جره مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: همچنین بازدیدی از روستاهای چنارفاریاب و مسقان داشتم که ضمن بررسی مشکلات این روستاها در گفت و گوی تلفنی با مدیران مربوطه این مشکلات را بررسی تا اقدامات لازم انجام شود. 



ایننماینده مردم در مجلس بیان کرد: موضوع شور شدن رودخانه جره و گنبد نمکی سال هااست که مردم منطقه را آزار داده و موجب آسیب جدی به درختان و فضای سبز شده است که با تکمیل عملیات لوله گذاری و تغییر مسیر جریان آب می توان از این معضل بزرگ تا حد زیادی رهایی یافت./



پایان پیام

  • کد خبر : 359578
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار